Thursday, November 27, 2008

红颜知己

衰婆, 咁日是你大日子.........
送首生日歌俾你.....

Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to 衰婆,
Happy Birthday to you!!!!

我都够意思了吧!!!
係咁多人前唱歌........哈哈!!!

....................

仲记得我们如何那么"亲密"了吗????

我还记得当时我在等人放工, 而你刚好经过, 要上厕所.....
我们就聊个不停......
因为我们的念法都一样.....

你是怎样的人, 我就是怎样的人......
那时候真的好兴奋.......
终于找到知音人!!!!!

过后, 我们就用眼神开始沟通了!!!!
好多时候, 只要我同你对望, 就知道发生咩嘢事了....
但我们身边的人依然蒙懂无知!!!!
好有默契!
哈哈!!!
个种感觉超爽!!!!!

虽然依家你我都不能时时见面, 但我相信个种默契依然还在!!!!
我会好好珍惜你依位红颜知己,
希望你都一样!!!!

不好感动到哭喔!!!!!!
哈哈!!!!!

最后, 依然要送上我最真诚的祝福......

"感情顺利, 青春美丽!!!!" :-)


你的衰佬上


还记得依张相吗?应该係第一张同你影的相!!!Smart 的七月鬼节.

依张係在大姐的屋企影的!去年中秋节!!!

7 comments:

JL said...

你好衰0架,整到人傢真是要喊0佐...
好想同你講一句:" 愛死你啦 "
你都知你好忙hor,成日放我飛機...
搞到人家想見你個陣又見0吾到...
你知0吾知好辛苦0架jek...下次0吾好啦...

JL said...

eh... 睇在你“走音歌喉”都肯喺咁多人面前唱歌畀我嘅份上,我就抵諗D,收咗佢喇!

梗係記得我哋點識啦,嗰陣時我幾鬼死擔心你盅嗰頭埋去喺D冇結果嘅嘢度,好彩!最后你都冇事。。。

係架,至過瘾嗰陣埋就係我哋讲亲嘢嗰時冇人明咯,尤其係嗰次喺SEGA,女人同你嗰 dear 坐響度,聽到八只耳仔嗰樣,勁搞笑!
你信唔信傢陣我寫咁多,女人都係睇唔明?哈哈哈哈哈哈哈。。。

“红颜知己”,呢句說話真係好貼切,有生之年可以有個红颜知己係好幸福架,知冇?
唔係個個都有架,所以你要好好珍惜我哋咁特別嘅關係啊,錫嗮你!

JL said...

P/S: I wrote all those canto character oso gonna pengsan liao...

一个人...自由翱翔 said...

哈哈!!!!
就係囖!寻晚写依篇嘢写都我头都晕!!!

念起SEGA个次, 的确梗搞笑!!!!哈哈!!!
我同你讲, 女人真係睇唔明!!!!哈哈哈!!!!

錫嗮你!!!!!!
:-)

Anonymous said...

Helo, pls lah don't pull me into the topic ok....

男人,

Don't u have better name for me??? so bad name u give to me :( :(

一个人...自由翱翔 said...

女人, 这是最适合你的了!!!
哈哈!!!!

JL said...

babe... dun call u 女人, u wan him to call u gal gal meh?